Betingelser

Du er næsten færdig med at oprette din serviceordre, men før du går videre, skal vi bede dig om at læse vores vilkår:

Reparationsbetingelser:

Reparationer som du selv betaler for, omfattes af købeloven og de rettigheder dette indebærer (gælder for privatkunder). Priserne som oplyses ved oprettelse af ordren skal ses som vejledende. Så vidt muligt bliver reparation udført til den aftalte pris. Vi informerer om ændringer som medfører yderligere omkostninger, og disse skal godkendes på forhånd, før reparationen påbegyndes.

Mekaniske skader som f.eks. tab- eller tryk-skader, væskeskader eller lignende som er opstået grundet af forkert håndtering, dækkes ikke af reklamationsret eller af producentens garanti. Nogen typer af reparationer, som kræver åbning af enheden, kan ikke gennemføres hvis skærm, ramme eller bagside er beskadiget. Hvis vi opdager yderligere skader som gør at vi ikke kan udføre den bestilte service, sender vi et prisforslag, som skal godkendes før reparation påbegyndes. Ved prisforslag, og i sager hvor reparationen ikke godkendes af reklamationsret eller garanti, og hvor du ikke ønsker at Mobylife reparerer enheden, sendes enheden retur uden reparation. I forbindelse med dette trækkes et gebyr på 75 for fragt ind til værkstedet, fra beløbet som er reserveret på dit kort. Undersøgelsesgebyret og returfragten er på vores regning.

Vi beder dig venligst at kun medsende de tilbehør som er relevante for fejlen, normalt set kun selve enheden. Bemærk venligst, at Mobylife ikke tager ansvar for medsendt tilbehør som ikke er relevant for service, som f.eks. skærmbeskyttelse, oplader, SIM-kort m.m.

Betaling:

Når du betaler med kreditkort hos Mobylife, reserveres det fulde beløb på din konto ved bestilling. Beløbet trækkes når service er afsluttet. Hvis du vælger at ikke godkende prisforslaget, trækkes 75 kr fra beløbet som er reserveret. Bestilling af yderligere service og reparation gennem godkendte prisforslag ses som en bindende aftale, og kan ikke fortrydes.

Reklamationsret og garanti:

Du får 3 måneders garanti og reklamationsret på udførte tjenester.

Bemærk venligst, at hvis produktet indsendes og der forud for indlevering til Mobylife har været benyttet ikke-originale dele til evt. tidligere reparation, kan Mobylife ikke holdes økonomisk ansvarlig for disse samt deres stand, såfremt dele uforsætligt beskadiges under fejlsøgning i henhold til producentens regler og procedurer. Mobylife bruger udelukkende original-dele til reparation, og dette indebærer at eventuel garanti fra producenten fortsætter også efter reparation.

Sikkerhedskopiering og håndtering af data

Da mange reparationer kræver at enheden nulstilles, kan Mobylife ikke garantere at eventuelt tab af data i forbindelse med reparation ej vil forekomme. Såfremt du ønsker at bevare dine data, billeder m.v., anbefaler vi at der tages en backup forud for indsendelse af din enhed.

Håndtering af personlige oplysninger

Din personlige integritet er vigtig, og Mobylife følger de regler og retningslinjer vedrørende håndtering af personlige oplysninger. For mere information om vores fortrolighedspolitik, henviser vi til bunden af siden hvor denne findes.

I forbindelse med bestilling af en ydelse fra Mobylife, godkender du at vi indsamler data ifølge vores integritetspolicy, med formål at håndtere din servicesag på bedst mulig måde. Du accepterer samtidigt, at vi må kontakte dig i sager som vedrører din service, samt at vi må sende en forespørgsel om at give os en anmeldelse om os, og om den service du har modtaget.

Til sidst, vil vi også henlede opmærksomheden på nedenstående

Venligst bemærk, at vi ikke kan udføre service på din Apple-enhed hvis funktionen ”Find min iPhone” er aktiv.

Vi kan heller ikke udføre service på enheder hvor enheden er låst eller hvor koden ikke er oplyst / medsendt.

Glem ikke, at tage backup af vigtige data forud for indsendelse af din enhed.

Autoriseret mærkeværksted for

samsung reparationHuawei reparation

microsoftoneplus

ISO 9001 ISO 14001