Det er enkelt at sende en telefon til service

Mobilen er noget af det mest personlige, vi har, og når den går i stykker, kan det blive både dyrt og besværligt, hvis den havner i de forkerte hænder.
Derfor har vi hos Mobylife gjort det trygt og enkelt at sende telefonen ind til autoriseret service med fortsat fabriksgaranti.

Sådan fungerer det:

1 – Vælg model og problem

Vælg 'Opret reparation' og brug rullemenuerne i topbilledet til at vælge mærke, model og et eller flere problemer. Finder du ikke lige præcis dit problem, kan du vælge 'andet' og beskrive dit problem for os, så vender vi tilbage med et prisoverslag, når vi har set på telefonen.

2 – Kontroller din ordre

Læs din bestilling igennem og husk at fortælle os, om din telefon er omfattet af en gyldig garanti eller forsikring.
Vælg betalingsmetode, og fortsæt til kassen.
Når dit køb er registreret, sender vi dig en mail med information om, hvordan du klargør, pakker og sender din enhed.

3 – Send din telefon

Klargør og pak din telefon i henhold til vores instruktioner. Print fragtsedlen, sæt den fast på æsken og aflever pakken i nærmeste postindlevering. Husk at gemme kvitteringen for afsendelsen.

Sværere er det ikke!  

Autoriseret mærkeværksted for

samsung reparationHuawei reparation

microsoftoneplus