Om os

 

Vi er størst i Norden.

Det er der gode grunde til.

Det er aldrig sjovt, når din telefon, din tablet eller dit smartwatch skal repareres. Derfor er det en god idé at tænke sig godt om, når den skal indleveres på et værksted.

Hos Mobylife er vi Nordens største autoriserede serviceværksted for mobile enheder. Det betyder, at vi er godkendt af alle store mobilproducenter og operatører. Vi bruger aldrig andet end originale dele, og du kan være sikker på, at vores reparation ikke påvirker din fabriksgaranti.

Vi ved, hvor vigtig din telefon, og hvad der er i den, er for dig i din hverdag. Derfor garanterer vi, at dine telefon og dine data er i sikre hænder hos os. Vores 400 erfarne teknikere anvender den nyeste teknologi til mobilreparationer, og vi følger producenternes manualer, processer og retningslinjer. Vi har naturligvis faste rutiner vedrørende sikkerhed og fortrolighed. Og for at gøre dig ekstra tryg yder vi altid 3 måneders garanti på vores reparationer.

Vi gør dit mobile liv tryggere. Med garanti.

Vores vision – Making Mobility Work

Vores vision er enkel. Vi sørger for, at det mobile liv fungerer. For alle!

Hvad enten du bor i byen eller på landet, har en iPhone eller en Android, er privatkunde eller firmakunde, elsker apps eller bare vil ringe, så sørger vi for, at din mobile enhed fungerer.

Vi lytter til vores kunder og stræber efter løbende at udvikle og tilbyde fleksible løsninger, som giver optimal service, kortere reparationstider og personlig betjening.

Mobylife Walk-in Service

Mobylife Walk-in Service Partner

Mobylife Office/Service Center

Vores strategi – Closer to Customers

Vi har altid kundens behov i fokus, og vores mål er konstant at være et skridt foran. I takt med, at vores omverden forandres, og vores liv bliver stadigt mere digitale og opkoblede, skal vi som serviceleverandør tilpasse os for at kunne forstå og imødekomme kundernes nye behov.

Som et led i at komme tættere på vores kunder driver vi i dag, ud over store, centrale serviceværksteder, også walk-in-butikker, hvor du som kunde kan komme ind med din telefon og få råd og hjælp på stedet. Bor du langt fra vores butikker og værksteder, kan du nemt oprette en reparation online og sende din enhed til os med posten.

Vores mål – Authorized Service at Speed

Hos Mobylife skal alle hurtigt og enkelt kunne få autoriseret service med omsorg for den mindste detalje.

At vælge autoriseret service handler ikke kun om at være tryg omkring pris og kvalitet, men også om, at din fabriksgaranti gælder som hidtil efter reparationen. Har du fået skiftet en revnet skærm på et uautoriseret værksted, gælder garantien ikke, hvis du opdager andre skader senere.

For os som serviceværksted indebærer autorisationen, at vi har ret til at udføre garantireparationer, og at vi får adgang til uddannelse, værktøj og reservedele direkte fra producenterne. Derudover er vi ofte først og hurtigst til at kunne udføre service på de nyeste modeller.

Vores serviceudbud

Vores udvalg af services er sammensat, så det er enkelt for vores kunder at gøre brug af vores eftermarkedstjenester, og det er både hurtigt og let at fortsætte med at bruge den mobile enhed til dens fulde potentiale.

Nedenfor har vi listet nogle af de tjenester, vi tilbyder. Kontakt os gerne for yderligere information, hvis du søger en servicepartner eller har brug for vores tjenester.

 

Mobylife services 1Mobylife services 2Mobylife services 3

 

Vores kunder

Vi hjælper både privatkunder og firmakunder med alt inden for service, logistik og reparation af mobiltelefoner, tablets, modem eller andre mobile enheder. Vi er også servicepartner for de fleste større mobiloperatører, forhandlere og forsikringsselskaber. Som autoriseret partner håndterer vi garantisager for alle de store mobilproducenter.

Vi sørger for, at alle vores kunder får bedre tid til det, der er vigtigt for dem, mens vi tager os af eftermarkedstjenester og reparationer.

 

Vores historie

Mobylife blev grundlagt i 2014, da Deltaservice fra Norge, Optima Service fra Finland og Telecare Service fra Danmark gik sammen i et selskab. Alla tre moderselskaber bidrog med unik kompetence og sammen blev vi Nordens førende selskab for eftermarkedsservice af mobile enheder. En position vi er stolte over at forsvare og udbygge.

Juridiske enheder

Mobylife Holding A/S
Organisationsnummer: 35254552

Mobylife AB (Sverige)
Organisationsnummer: 556467-4454

Mobylife DK A/S (Danmark)
Organisationsnummer:38294709

Mobylife AS (Norge)
Organisationsnummer: 992036850

Mobylife OY (Finland)
Organisationsnummer: 2324965-0

Direktion

Jakob Holmen Kraglund

CEO

T: +45 23923724
Email: jakob.kraglund@mobylife.com

Jens Boëtius Andersen

CFO

T: +45 20 82 04 33 
Email: jens.andersen@mobylife.com

Heikki Rossinen

COO

T: +358 50 5717 637
Email: heikki.rossinen@mobylife.fi

Rie Bacher Kejser

HR & Communication Director

T: +45 2311 1113
Email: rie.bacher.kejser@mobylife.com

Matilda Glave

Online Business Manager

T: +46 790 75 11 50
Email: matilda.glave@mobylife.com

Camilla Sjuve 

CCO

T: +47 926 51 111
Email: camilla.sjuve@mobylife.no

Bestyrelse

Mads Mathias Middelboe

Bestyrelsesformand

Bestyrelsesmedlem siden 2013
Stilling: Executive advisor & CEO hos Leadmore

Vilhelm Hahn-Petersen

Vicebestyrelsesformand

Bestyrelsesmedlem siden 2013
Stilling: Partner hos Catacap Management ApS

Peter Ryttergaard

Bestyrelsesmedlem

Bestyrelsesmedlem siden 2013
Stilling: Partner hos Catacap Management ApS

 

Jacob Thygesen

Bestyrelsesmedlem

Bestyrelsesmedlem siden 2013
Stilling: Operating Partner hos Catacap Management ApS

Få lavet din telefon i dag

Din mobil og data er i sikre hænder

Opret reparation
 

Autoriseret mærkeværksted for

samsung reparationHuawei reparation

microsoftoneplus